Pasta jajeczna z curry


Niedawno pokazywałam przepis na klasyczną pastę jajeczną ze szczypiorkiem – klik. Dzisiaj wersja na orientalna nutę z dodatkiem przyprawy curry. Słyszałam o tej paście na długo przedtem zanim ją przyrządziłam. Nie mogłam przekonać się do tego połączenia, w końcu jednak spróbowałam i od tamtej pory robię ją regularnie. Bardzo nam posmakowała :).


pasta jajeczna z curry pasta na kanapki


PRZEPIS NA PASTĘ JAJECZNĄ Z CURRY
(na 3 kanapki)



Składniki :
2 duże jajka
1 ½ łyżki majonezu
1 łyżeczka posiekanej natki pietruszki
1 czubata łyżeczka przyprawy curry
sól



Jak przygotować pastę jajeczną z curry :
Jajka ugotować na twardo, obrać, przełożyć do głębokiego talerza. Rozgnieść widelcem, dodać majonez, natkę pietruszki, curry i szczyptę soli. Wymieszać, posmakować, w razie potrzeby doprawić do smaku solą.

2 komentarze

  1. curry jest genialne, dla mnie pasuje prawie wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z curry jeszcze nie próbowałam ale z pewnością musi być bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń