Ice tea – jak zrobić domową mrożoną herbatę


Dzisiaj przepis na pyszną, domową mrożoną herbatę, która doskonale ugasi pragnienie w upalny dzień. Do przygotowania tego napoju używam zwykłej czarnej herbaty, należy ją zaparzyć i przestudzić, ja zazwyczaj robię to wieczorem, dzięki czemu rano wystarczy już tylko dodać cytrynę, krótko schłodzić w lodówce i już można się raczyć orzeźwiającym, cytrynowym napojem.

domowa mrozona herbata ice tea

PRZEPIS NA DOMOWĄ MROŻONĄ HERBATĘ



Składniki :
750 ml zaparzonej czarnej herbaty (3 szklanki)
sok z ½ cytryny
3 łyżki miodu
plasterki cytryny
kostki lodu



Jak zrobić domową mrożoną herbatę :
Zaparzoną herbatę wlać do dzbanka, kiedy lekko przestygnie dodać miód i wymieszać aż całkiem się rozpuści. Dodać sok z cytryny, ponownie wymieszać. Odstawić do lodówki do całkowitego schłodzenia. Podawać z plasterkami cytryny i kostkami lodu.

2 komentarze

  1. Ja jestem takim dziwnym stworzeniem, w moim domu, które nie lubi herbaty ;) Zasadniczo czarnej i zielonej...nie jest nam jakoś po drodze. Ale miałam pewną przygodę, w cieplejszym klimacie. Byliśmy po całym dniu w samochodzie i do jedzenia miałam ogromną potrzebę napicia się herbaty...a głównie chodziło o to, że miałam ogromną potrzebę ciepłego ;) I jest w karcie çaj jak byk, a kelner przynosi IceTea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :)) ja za to bez herbaty ani rusz, kawa może dla mnie nie istnieć, ale jak się nie napiję porządnej herbaty to źle ze mną :D

      Usuń